Know me.



Namn:
Julia och kallas Julle :)
Ålder: 16år och blir 17 i sommar.
Ursprung: halvsvensk och halvbengal ♥
Nämn något som gjorde dig glad igår: Snarare någon, mina kusiner ;b
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste bloggar, vilket jag fortfarande gör.
Det sista du sa högt: Snarare skrek nej! xD  
Det senaste någon sa till dig: "Är den här din?" - Bror :p
Vad har du druckit idag: Vatten och smoothie ;p
Vad var det senaste du köpte: Hörlurar, nagellack oxh solglasögon!
Vad är det för färg på din ytterdörr: mörkbrun :)
Vad är det för väder hos dig nu: snö snö snö ...
Godaste glassmaken: Mascarpone eller nougat :P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte :b
Sover du tungt: Förut gjorde jag faktiskt det men inte längre ;)
Drömmer du mardrömmar: Nee hhaha (:
Trivs du med ditt jobb:
haha, har inget jobb än :p
Favoritklädsel: haha många :P
Vad ser du om du tittar till höger: En dörr :O
Vad gör dig glad just nu: Mycket ♥
Vad ska du göra härnäst: Dricka vatten och läsa bloggar :P
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Varken glad eller arg :/
Hur många kuddar sover du med: 2-3 sköningar!
Morgon eller nattmänniska: natt! :P
Vad är viktigast för dig: Familjen, vänner och så mycket mer. ♥♥
Är du kittlig: Jätte!!
Snarkar du: nepp :)
Stjärntecken: Kräfta...
Stökigt eller välstädat: Inte välstädat som perfekt men städat! ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0