Rubrik.

Känner mig verkligen som ett fån. Idag har jag verkligen varit rastlös, har gått till filmerna coh skule välja film, ångrade mig. Skulle tappa upp ett bad, ångrade mig. har varit så hela dagen, fattar inte riktigt vad det är. Min dag har ialafall bestått av rastlöshet och sms. Men funderar på vad som händer ikväll, vi får se.

Såg nyss att Blogg Awards inte kommer sändas live på tv400 som alla sa att det skulle, och jag har till och med läst det? Går nästa vecka i en halvtimme. Fan är det för skit? Vill ju inte se när man redan vet vem som vunnit allt. Ialafall hoppas jag att Kenza eller Stina-Lee vinner årets blogg och att Kissie INTE vinner något. Gillar verkligen inte henne. 

Såg någon på idol förresten? Jag måste säg att jag totalt älskar Nicklas, Erik, Tove och Erika. Rabhi och Reza var också jävligt grymma. Har aldrig gillat Camilla så jag blev ju inte chokad att hon åkte.

Men nu ska jag ta och skärpa mig, nu måste fan något hända!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0