Idol snack ;)

Hej på er allesammans!

Förlåååt för att jag inte bloggat men har fan inte haft något att skriva om, jag skojar inte x] Ialafall, hoppas ni mår bra, klockan är 23:21 och jag har inte så mycket att göra, vilkert fick mig att tänka på bloggen. Så .. Nu sitter man här, tom på ord, typ ...  Men iallafall tycker jag att vi ska snakka idol, eller jag ska snakka idol. Eftersom jag är så jäkla trött kommer säkert något att gå fel snart. haha ..  Men ialafall har jag hittat några favoriter. Nicklas bl.a. Han är verkligen grym. Inte bara musiken utan hans videoinlägg. Dom är verkligen g-r-y-m-m-a. Hur skön kille som helst, verkar som att vi är lite lika ;) Ialafall, kolla på hans blogg på tv4.se.♥
Tove är den yngsta tjejen i år i idol och den tjejen kan verkligen sjunga. Dessutom är hon urgullig och hennes rörelser på scenen är riktigt "fina" på något sätt. :P höhö, men ialafall, för övrigt tycker jag att årets idolstartfält är grymt. Det är nog det bästa startfältet. Nu fattas bara Robin B ♥ Men iallfall, nu ligger sitter jag i sängen med datan och jag ska nog tvätta av mitt smink och a av linserna, har inte haft ork för det och orken finns inte direkt nu heller men det måste fan göras. Så antagligen hörs vi imorgon eller så. Söta drömmar ♥ 

Ps : Inget gick fel! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0