Tjenamors!

Jag har suttit och letat sommar opch extrajobb ganska länge nu. Har faktiskt många val att göra :)  Måste säga att det är otroligt många som söker barnflickor xD

Idag gick mamma och jag till stan och skulle köpa ett par skor till mig. ETT par skor. Jag kom hem med Ett par jeans, ett par vita satinleggins, två par skor, tre toppar, ett par örhängen och annat smått och gott. Det kändes som att jag rånade henne xD . Iallafall så får ni bilder senare idag eller imorgon. Vet att jag alltid säger det och inte ger er några bilder men ni ska få bilderna den här gången. JAG LOVAR xD 

Ikväll händer inte så mycket. ska snart käka och senare börjar Robinson 2009 på tv4. Alltså 20:00. Lite innan elva ska jag möta Michelle och Emily vid T-banan , haha dom ska sova här och vi ska mysa lite, kommer säkert inte somna då Michelle är som ett lyckopiller som håller en vaken och skrattandes hela tiden. xD haha men lite film, snakk skratt tills tårarna sprutar kommer säker inträffa här. :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0