Lördag eftermiddag :)

Hej alla söta!

Förlåt ännu en gång då jag inte skrivit på länge. Jag har faktiskt inte haft tid =)  Men vad har ni haft för er då? Jag har haft en massa plugg och planeringar, då vi har både ett stort Engelska projekt och ett stort NO/SO projekt  som ska in på Måndag, och jag och Emi ska hålla lektionen i idrotten på Tisdag då det blir ett pass pilates. :) Annars?

Idag blir det faktiskt mys med familjen och kusinerna då dom kommer över, alltså mina kusiner på 8 & 6 år, deras mamma, farbror och pappa. Och så är det såklart mamma jag och broshan. Det blir Robinson på tv (hoppas det blir liiiite mer intressantare än förra gången xD ) och matchen på tv6 kl 21:00 mellan SVERIGE - PORTUGAL!!!!! Tror att det blir en otroligt bra match. Eller vi hoppas..  =) Kramar och vi hörs senare. ♥

MISSA INTE MATCHEN MELLAN SVERIGE OCH PORTUGAL 21:00 PÅ TV6!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0