Äntligen Hemma :)

Nu är jag äntligen hemma från skolan:) . Började som vanligt med spanska och sedan svenska, en liten stund efteråt börjar engelskan och vi får reda på att engelska projektet är uppskjutet till på måndag vilket jag blir överlycklig av =) Lunch och möte vid tunnelbanan vart det och senare iväg till skolans fotbollstjejers matcher och vi fick sitta där till klockan vart fyraa:)

Just nu sitter jag och tänkte påbörja engelskan och sådant men jag hamnade istället på facebook :) mycket roligare enligt mig. Haha, men nu vidare till engelskan, hoppas jag...  Vi hörs ikväll ! ♥


                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0