Städning av garderoben.

Hej på er allihopa! ;) Nu sitter jag här i mitt rum och är .. Utmattad? Jo, det är ordet jag söker efter xD Men iallafall så har min dag varit trevlig =) Först vaknar jag av en riktigt konstig dröm och jag vet inte vad men jag somnar och och vaknar kl 11, 3 timmar senare. Sedan drar jag iväg till mina kusiner med pappa. Efteråt möter jag upp mamma i skärholmen och jag köper en massa underkläder och en fin klänning från H&M. Sedan åker jag till pappa igen och käkade god mat och tog de vääldigt lungt ;) Efter det har jag STÄDAT. -.- i värmen. Jag led. Död. Har iallafall städat garderoben och nu håller jag på med rummet, har iallafall inget annat för mig just nu. :) Ska snart hoppa in i duschen och sedan smörja in mig i min nya kräm, tänkte testa den. LDB Shea Lotion. Luktar inte lika gott som den förra versionen med den luktar iallafall gott (; Förresten tänkte jag meddela att det är väääldigt mycket rea överrallt, stan och skärholmen, så skynda på! Nu ska jag fortsätta med mitt och jag ska även hoppa in i duschen. Bilder kanske ni får imorgon, men vi hörs iallafall imorgon x~) Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0