Sommarlov!

Idag har det hänt, jag har gått ut nian och kommer bli en gymnasielev ! ;) Vi fick våra betyg och fan vad nöjd jag är. Har fått fler VG:n är jag trodde xD Våran låt vi sjöng blev däremot inte så lyckad, vi misslyckades och hela klassen garvade när vi gjorde fel xD men det gör inget för nu har jag lov! Efteråt så gick alla ut och vi sa hejdå till alla, och jag fällde faktiskt en krokodiltåår, hhaha. Men jag Emi, Elin F och Kubra drog och sjöng och flummade hela vägen hem då vi skulle gå och handla till vårat lilla firande=) Jordgubbar, mörk choklad, mango, annanas och glass. Gött, ;) Vi sitter och gör lite olika saker, är på lite flumm humör men det visar sig tydligen inte xD Men nu ska jag vara sociaal, Puss, 

             
   xoxox,

PS: Elin F, du lyckas inte! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0