Sista Juni,

Hej på er allihopa! Sitter här och tänker på att det redan är sista juni idag, tiden går way to fast! xDhaha,

Idag har jag tid hos optikern och ska vara där vid 4, så halv drar jag. Ska äntligen på linsundersökning. Har velat ha linser vääldigt lång tid tillbaka =)
 Plattade nyss mitt hår också och måste säga att jag är väldigt misstänksam. Sen jag vart liten så har jag alltid haft tunt och platt hår.  Men sedan nåt år tilbaka, kanske 2 år, så har mitt hår bliit alldelles självlockigt! Jag fattar det inte. Mamma på mammas sida har ingen så lockigt som jag, kanske lite vågigt sådär, men inte lockigt. Och på pappas har dom rakt och vågigt. Jag vet faktiskt ingen i min släkt som har så lockigt som jag. Haha, skumt. Men iallafall plattade det nyss och tog faktiskt lite bilder.


Nu ska jag förbereda mig, Hörs sen! ;) ♥






Kommentarer
Postat av: Elin

söt Julia =D

2009-07-02 @ 02:10:12
URL: http://nilklef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0