R.I.P Michael Jackson

Omg .. Jag kan faktiskt inte tro det. Michael Jackson dog igår kväll. En av världens levande legend är borta. Nu är han legend. Jag har alltid älskat Michael Jacksons musik och verkligen haft stor respekt för honom. Jag växte upp med hans musik till en del. Och han  som skulle ha turné som han inte haft på 12 år.

R.I.P Michael Jackson - The King Of Pop




Den här första låten får mig och har alltid fått mig att gråta. Den är så vacker.




Har alltid älskat <3  


 
                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

he is allways in my heart!!



sv: vad fick du två dagar ifrån??

2009-06-26 @ 16:52:31
Postat av: vicky

oj det där inlägget var från mej

2009-06-26 @ 16:53:03
URL: http://vixsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0