Najs =)

Hej! Sitter just nu och snakkar med Prottasha i rummet, najs ;) Alla har gått. Näästan, Prottasha är kvaar (:

Min lilla dag vart lyckad tycker jag. Och jag fick många fina presenter :) En kamera (!) vart inte beredd på det:) , en linsundersökning eftersom jag velat ha linser hur länge som helst nu. Min nya film "10 orsaker att hata dig", underbaaar film, näspiercingar, 900 spänn (!) och 2 morötter xD Pengarna kommer från lite olika underbaara personer =) . Men Vi ska iallafall titta på filmen iallafall eftersom Prottasha inte sett den. Hur är det möjligt? Bilder kommer komma upp, det lovar jag. ;) Men nu ska jag vara sociaal, Pusspåer ♥


              


Prottasha bäästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0