Long time, no see xD

Hej allesammans!

Hur är det igentligen där ute med alla ? Jag har inte skrivit på evigheter och det är pga blandade orsaker jag inte gå in på (; men iallafall så är jag tillbaka då jag äntligen fått min bärbara tillbaka! x) Äntligen säger jag bara.

Iallafall, skolavslutningen är snart här och idag var absolut sista riktiga skoldagen. Jag kan inte tänka mig att inte få komma till skolan och möta alla knasbollar, alldrig bli kallad julliettplätt av signe eller Jullegulle av Elin och Elin ;( Jag kommer verkligen sakna alla på riktigt och jag hoppas verkligen att jag träffar alla igen snart. Iallafall är skolavslutningen på tisdag, det är lite blandade känslor men jag tror att det är så hos alla :/
Haha, asså på skolavslutningen ska våran lilla klass sjunga en låt som tror heter "Keep Smiling". och jag har ingen aning om vad som kommer hända. Vår musiklärare säger att när låten sjungts i kyrkan så har alla börjat gråta xD Haha, tur att man har vattenfast mascara :) Efteråt kommer ett litet gäng åka hem till Kubra och starta sommaren med glass, jordgubbar och förhoppningsvis FINT VÄDER på altanen. =)

Imorgon imorgon ja, omg. haha, Min pappa är Bengal, (från Bangladesh) vilket gör mig till halvbengal. :) Imorgon ska det vara en stor "picknick" med många bengaler " dock vet jag bara att än så länge känner jag älskade Prottasha som ska dt :)". Det var jättelänge sen vi sågs så det ska bli kul. Vi åker i alla fall buss 1 1/2 timme ut i någonstans och det ska vara fint väder har jag bestämt!! :) och så grillning osv. Och jag vet inte vad jag gör om det börjar regna.. -.-¨Så det kommer inte förmodligen vara ngt vidare med uppdateringen.  Nu ska jag fortsätta med mitt!

Puss och Kram. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0