Lite allt av det möjliga xD

Hej på er små sockersöta muppar! :)

Förlååt för seg uppdaterikng men jag har faktiskt inte haft tid att blogga då jag inte varit hemma. Så förlåt för det. Men tankte ta och berätta vad jag gjort under dagen. :) Först vaknar jag och känner att det verkligen inte är sommar xD regn regn och åter regn. -.-Men inte deppa för det. Har spenderat dagen med pappa och ätit god mat och tittat på VM-kvalet. Kul var det att sverige vann men fan vad sega dom var i början xD.

Har märkt att mina besökare bara ökar och ökaar! Roligt är det =) Tänkte bara dela med mig. <3

Har också fått tag på alla bilderna från balen, klassens dag och skolavslutningen. Så nu kan jag faktiskt ta och skicka runt dom och dela med mig av dom xD.





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Och avslutningen


Jag och Emi, <3

















Nu orkar jag inte ladda upp mer bilder, så dom kommer säker upp senare! =) Men nu ska jag dra så vi hörs imorgon. Pusspåer, <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0