Grillning

Hej alla lässugna lusar! :)

Härligt väder måste jag säga,en perfekt dag för stranden och grillning. Ska kila ner till stranden idag och vi kommer vara ett antal personer där. Bl.a Prottasha, Prio, Promi, och fler folk ;) Jag har iallafall bestämt mig för ett dopp idag. Mitt första i år.. -.- haha, men det kommer bli najs, ska passa på att sola oxå. ;)  Men nu sitter jag iallafall i min nya klänning och bikini, ska fixa mit vääldigt orörda hår och smeta på solkrämen. Jag kanske hinner uppdatera innan jag går hemmifrån men annars hörs vi ikväll ;) Puss! ♥

Prottasha ger er fingret ! xD


Ikväll, 27 juni kl 23:30, ska alla som ser det här meddelandet tända ett ljus för Michael Jackson - the king of pop.För att hedra honom och komma ihåg honom. Man skall tänka på vad han gjorde för våran värld.

Kommentarer
Postat av: Elin

Idag var det mitt första dopp också XD

fast det var i pool (kan ju inte bada i sjö och hav med piercingen)



Ha det gött~ puss puss!

2009-06-27 @ 20:46:51
URL: http://nilklef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0