Bilderna.

Ni alla i klassen som vill ha mina bilder från klassresan, klassens dag blen mm kan jag säga att jag inte hade kameran hemma så jag kunde inte skicka. Den andra kameran är inte min utan min pappas och den har jag intesladden till men så fort jag får den så får ni dom!! xD

Trött, det är ett ord jag kan beskriva mig just nu. Sitter och väntar på att vi ska boka biljetterna till uppsala med Emi och Elin xD Problemet är att jag inte har leg än så jag måste ha mitt pass vilket jag ska skaffa fram just nu. självklart .
Dagen har varit seg, seg och åter seg men jag ska inte deppa. Det är fan skolavslutning imorgon!! Kommer sakna alla som fan men skönt ska det bli. =) Efter avslutningen kommer ett gäng tjejer hit till mig och vi ska mysa på balkongen med gottigheter :)   men nu ska jag dricka mitt té, Elin F den ekorren har smittat mig med sin feber och halsont xD nu ska jag dra. God natt, puss och kraaaam, but remember.. 

                                             
I´m still here bitches,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0