Asos.

Hejhej, sitter och kollar in på Asos då jag sitter och suktar efter vissa plagg, bland annat dessa nedanför xD


ASOS Luxe Scatter Sequin Waterfall Dress

ASOS Criss Cross Back Strappy Sundress

 ASOS Lipstick Print Twist Back Playsuit

 ASOS Longline Lace Up Back Diamond Top

 Det fanns fler men lägger inte upp fler just nu. =) Snygga va ? Oj, vad sugen man blev på att gå och shoppa, men som vanligt har man inga pengar -.- hoppas jag får pengar när jag fyller år, vilket är om 11 dagar ! :)

När jag fyller år vill jag verkligen ha en ny kamera. Det är verkligen något jag har önskat mig. Också vill jag ha en ipodhögtalare som finns på teknikmagasitet och pengar. :) Kan inte fatta att lilla jag blir 16 år om 11 dagar :D

Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

fina!

2009-06-11 @ 21:05:34
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0