Äntligen hemma.

Äntligen hemma! Hade skitkul i uppsala med Elin, Emi och hennes familj. Kunde inte ha varit bättre ;) Mycket bilder har tagits men är alldelles för trött för att ladda upp nu. ;)

Satt för en stund sen och storgrät. Hade läst en blogg som Theres Johansson Rojo´s vänner hade skapat. Satt verkligen och grät ut och kunde inte sluta. Tycker verkligen att dessa ungdomar som tog hennes liv kunde vänta 4 dagar och så behövde dom inte röra henne, dom behövde inte någonsin se henne igen eftersom dom skulle sluta skolan då, iställer för att ta hennes liv. Jag känner verkligen för alla hennes nära och familjer och när jag skriver om det här kan jag inte hålla tårarna tillbaka,

Läs vännernas blogg som dom skapade till minne av Theres

      

Minneavtheres <3


          

R.I.P Therese Johansson Rojo





 


Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

sv: haha ja det var ju bra det :)

2009-06-15 @ 23:01:29
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Anmäl dig till veckansblogg i min blogg nu!



En lätt väg till framgång helt enkelt;)

2009-06-16 @ 11:42:22
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0