Mys framför Tv;n

Sitter och kollar på femman och det går en serie som heter Fridge tror jag. Bra hittills iallafall ;) Men lite läskig är den iallafall xD Min dag har iallafall varit lugn, har städat lite, läst, tittat på tv och lite annat. Det regnar för mycket för mig för att gå ut så jag myser inne. Men imorgon vet jag inte riktigt. Om det inte regnar så mycket kommer jag troligtvis vara med pappa och besöka kusinerna. Och om det regnar, jadå.. Blir det en riktig städdag och på kvällen kommer jag förhoppningsvid träna och mysa framför en film eller läsa. Städningen kommer bli groov, rensa, dammsuga, våttorka, damma osv. Haha, börjar  faktiskt bli trött efter att man vaknat halv åtta x´D Nu ska jag fortsätta mysa så hörs vi imorgon.
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0