8/7

Hej på er allihopa!

Är inte hemma än men jag sitter och har precis ätit frukost. Har inte direkt ngt att göra och jag vet inte om moster och mamma har planerat något men vi får se.

Btw, var det någon annan som såg på minnesceremonin för Michael Jackson igår?  Jag kan säga såhär : Mina tårar slutade aldrig komma och jag var blöt på halsen och bröstkorgen. Jag kunde seriöst inte sluta gråta, men det var så fint med hans fans och familj och kändiseliten osv. Och kistan var hur vacker som helst och att hans 11 - åriga dotter kunde prata i micken och säga några ord om och till sin pappa var starkt gjort tycker jag. ♥

Men nu ska jag invänta Systrarna och kusinen, puss på er så hörs vi senare

Kommentarer
Postat av: Prottasha

Vart är du någonstans? ;o

2009-07-08 @ 21:00:58
URL: http://prottasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0