5/7

Hej alla söta bloggläsare!
Hur har eran dag varit hittills? Min dag har varit slapp och skön. Gick en sväng til centrum med mamma och köpte lite smågrejjer, sen kom vi hem och jag käkade såklart glass. Gott faktiskt! Men iallafall laga mami mat nu och jag ska keka lite senare. Efter det drar jag till pappa en sväng och hälsar på eftersom jag inte kommer träffa honom på 3 dagar. Som sagt åker jag till Uppsala imorgon och kommer inte hem förrens onsdag kväll.Ska till moster och kusinerna och på tisdag kommer vi allihopa, alltså mamma, bror, och mosters familj åka en dagskryssning. Då kommer jag inte kunna blogga så, ja ni får helt enkelt klara er! Men nu ropar mamma, så vi hörs sen! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0