4/7

Hej bloggen!

Förlååt för dålig uppdatering men dagen har bestått av städning och fixning. Är igentligen helt död men det får gå (: Så vad händer idaag? Jo, jag ska på bio med lilla Vicky, aldelles för länge sen jag såg henne så vi dra och kollar på The Proposal, en film som verkar vara väldig rolig och som jag velat se länge nu ;) Har iallafall lockat håret och sminkat mig, slängt på mig ett par jeans och en svart tubtopp. Vet inte vad som hänt men det känns som att jag vill klä upp mig xD haha, men det kommer nog inte hända. Vet inte riktigt om jag ska ta klackar eller sneakers, men en bild kommer ni ialafall få på mig senare och kameran häner med så bilder på det kommer n säkert få! Aja, ska ialafall fortsätta med mitt så hörs vi senare ikväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh, skriv vad du tyckte om filmen söt! <3 Ville se den men blev tvingad till någon mysko film istället xD

2009-07-04 @ 16:46:03
URL: http://zsarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0