28/7

Hej bloggen!

Igår kom jag hem från småland och jag kan säga att det är skönt och vara hemma. Det var väldigt kul där nere men hemma är alltid bäst :D Mycket har gjorts och det var vääldigt kul men somsagt, borta bra men hemma bäst. Finns en chans att bilder kommer upp..

Idag har jag varit i kungens kurva sedan hem till kusinerna, sedan iväg till pappa, promenade med pappa hem till kusinerna och nu sitter jag här. När jag kom hem såg jag att mamma köpt ett jättegulligt linne till mig och ett par fina vita haremsaktigt byxor :D Glad blev man och linnet jag fick var i svart och det finns även i aprikos som jag ska köpa imorgon . Älska aprikos och svart <3



Nu ska jag snakka vidare med Emi, puss på er <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt linne, du har en snäll mamma du!

2009-07-29 @ 20:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0