16/7

Jag har verkligen blivit en sucker på att skriva blogg .. xD haha, men jag kommer iallafall inte vara bättre från och med måndag eftersom jag åker till moster och kusiner i småland. Vet faktiskt inte om jag kommer kunna blogga eftersom jag inte har trådlöst men jag kanske kan få låna deras ;) Men jag kommer iallafall ta med min egen data för att kunna ladda Ipod och titta på film när jag ska lägga mig, :D

Idag såg jag iallafall Harry Potter och Halvblodsprinsen, och den var verkligen bra men jag var jättemissnöjd över slutet. Det bara slutade mitt i  ? xp Längtar verkligen eter nästa film och New Moon ♥
Efter filmen promenerade vi till skärholmen och där mötte jag upp mamma och vi shoppade lite. Fick hem ett par jeansleggins och 2 linnen, visar bild senare. Skulle igentligen köpa en tjocktröja men jag hittade ingen som jag ville ha. Ska åka i helgen och leta efter en :) Står och lagar mat till familjen, stekt strömming med koriander och citron med potatismos, gott ;)  Men nu ska vi käka,
 
puss och hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0