13/7 & Seg uppdatering.

Har inte skrivit i denna blogg på daagar eftersom jag dels inte har varit hemma så mycket och jag har ett liv och sitter inte framför datan hela tiden xp hehe..

Men iallafall så känner jag mig sjukt trött eftersom jag gick och la mig kl 4 inatt, smidigt! Men satt och roade mig framför tv, otroligt kul. Not..
Ialafall, gårdagen vart lite blandade känslor. Mamma och jag möte upp Vicky i centrum vid tolv och åkte vidare och möte upp hennes mamma Lisa. Tillsammans åkte vi alla till Djurgården med färjan och vi skulle promenera runt Djurgården. Vi gick och gick, senare kom vi fram till ettt ställe och ja, vi bättrade på historia kunskaperna xD Men sen gick vi och fortsatte och gå och jag måste säga att det finns hur många Kanada gäss som helst där vi gick. och iallafall när vi var klara 4 timmar senare hade jag såå ont i fötterna och på kvällen sat jag och tyckte synd om mina ben. That´s Life.

Idag lutar det mot grillning på stranden, mysigt. Måste även slänga in all tvätt i badrummet eftersom jag åker till Smååland om en vecka, längtar!

Men härfår ni lite bilder från igår (:



Hörs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0