1 Juli

Sitter här på rummet och försöker fundera ut vad jag ska göra näst. Fixa mig ska jag defenitivt göra, men de är inte så jättesoligt ute så jag funderar på att städa, måste ju ändå passa på, ser ut som ett bombnedslag xD Förresten  är det bara jag som tycker att tiden går för fort ? Det är för fan redan juli! ♥

Sitter förövrig och gråter lite krokodiltårar.. Är inne på youtube och tittar på Michael Jackson klipp och fan vad ledsen man blir. Har sett en massa olika klipp och man fårstår verkligen att han var en väldigt bra människa. Han brydde sig mycket om sina fans och älsklde dom verkligen. Även barn och jag ska säga er att jag inte tror ett skit på dom där rätegångarna om sexuellt ofredande. Det vart bara någon unge som inte hade pengar till sin familj och det är min teori och det står jag för faktiskt. Michael Jackson var en bra människa. Vet ni? Det sista han gjorde innan han försvann var att öva till turnen, och det vart dagen innan. Det sista han sa till sin vän som var med honom den kvällen var att Michael var så lycklig. Han har alltid  känt sig trygg och lycklig på scenen. Har alltid haft och kommer alltid ha stor kärlek och respek för Michael Jackson. R.I.P ♥

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: Jodå det är bara bra med mig :D

- Filmen e as mysig har inte kollat klart än men hittills är den jätte bra:d

2009-07-01 @ 13:38:40
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Sv; Tack så mycket :D Nu blir jag glad <3

2009-07-01 @ 14:20:04
URL: http://zsarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0