Blondinbella vs Kenza.

Hej alla glada! Idag har jag varit i stan med Vicky, mamma och brorsan. Det blev en kofta och ett par jeans som fick följa med hem och jag är supernöjd! Bilderna kommer upp lite senare.

BLONDINBELLA.
Är det någon mer än jag som ska följa Let´s Dance i vår? Jag ska se hur det kommer gå för Blondinbella. Jag har inget emot henne och hon verkar vara en bra tjej och framförallt framgångsrik. Men jag gillar inte att hon använder så mycket päls. Det är inte nödvändigt.  Men jag skulle vilja träffa henne i verkligheten och få veta hur hon är för att i bloggen är hon väldigt öppen glad och så men när det kommer till tips och shopping och liknande så går det inte lika bra. Vilka läder hennes blogg mest tror ni? jag skulle säga att det mest är tonåringar och vilka tonåringar köper en klänning för tvåtusen eller  tretusen kronor? Jag kanske överdriver lite men det är sant. hon är lite för dyr för oss.
                                                                                 

                                                                                      
                                                                                    
KENZA
Kenza är en vanlig tjej i en stor blogg. Hon vill vara en normal tjej som har en blogg. Hon visar upp kläder skor och liknande som vi kan köpa och har råd med. Jag föredrar Kenza framför Blondinbella för att kenza är mer som oss. hon visar mycket bilder vilket jag tycker är skitbra. Och hon har en hur söt hund som helst! Jag tror oxå att ungdomar ser upp till Kenza mer än Blondinbella.

                                                                     
                                                                              

                                                                                          Kramar!
                                                                                          
              


Kommentarer
Postat av: vicky

haha håller med till 100%

2009-01-05 @ 14:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0