Trög som fasen

Jag måste skärpa mig rejält nu alltså. Måste börja skriva normalt. Back to reality.

Jag vill ha vår ! Alla fina kläder man kan använda.

Såhär vill jag se ut i sommar; 

Och självklart en massa jeansshorts toppar linnen klänningar bikinisar ballerinaskor pumps smä väsker och en massa annat gott och smått ;) 

När det kommer till kläder tycker jag att Kenza har en snygg skön och avslappnad stil.

Idag hade vi NO prov i skolan och det fick otroligt  bra kännde jag. Det var 18 fråger och 3 av dom vart mvg fråger 2 av dom vart vg fråger och resten godkännt om jag mins rätt. jag gjorde alla utom en godkändfråga. Jag känner mig säker men ändå inte säker xD

Nu mina kära små läsare väntar mitt rum som ska städas. Ser ut som ett totalt bombnedslag. Kram !

                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0