Romme here i come!

Nu är jag hemma! eller jag kanske kom hem för en timme sen eller något och nu relaxar jag framför datan. Mammsen tjatar om att jag ska städa lite. Hehe ska irritera henne lite.. 

Idag hade vi en vanlig skoldag men fan vad man ska behöva irritera sig på lärarna. Min SO lärare totalt hatar mig typ och igår hade vi NO prov på kärnfysik och idag ska han envisas med att ha ett oförberett nationella prov i NO !


Nu till en helt annan sak. Vi ska ha friluftsdag den 13 februari och jag har valt att åka till Romme ! Skratta inte nu men jag har åkt skider en enda gång i hela mitt liv med en kompis,pappa och min brosha. Asså jag är typ skiträdd för att åka. Iallafall så var jag påväg upp för liften och i mitten v backen fick jag panik !  Jag släppte taget och typ åkte baklänges och så slängde jag mig på mage och fick syn på en liiiiten backe på typ 5 meter. Jag krålar mig dit och lyckas på den lilla backen störta in i staketet. Hur lyckas man ? Kändes verkligen som att hela området bara stod och stirrade på mig och  min kompis Elin garvade verkligen ihjäl sig.
 Jag har verkligen ingen aning hur det kommer gå i Romme men min kompis Emily har lovat mig att hon ska träna upp mig. Men jag är otroligt rädd för att skada mig och är verkligen höjdrädd. Kanske det är där problemet ligger. Kramar !

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha. Synd att jag inte var med :D

2009-01-29 @ 22:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0