Dålig uppdatering.

Asså jag har verkligen inte legat på den rätta sidan när det kommer till att blogga. Jag har ingen aning varför det blev som det blev men..

Ja asså jag har inte gjort något speciellt igentligen.Har tittat mycket på Twilight och jag har faktiskt beställt alla tre böckerna nu så jag är superglad att jag hittade den första iallafall. Den är slutsåld i hela stan. Otroligt.

   

Yesbox! Morgondagen kommer bestå av plugg och lite mer tråkiga ting. Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag känns som att jag behöver en dusch. Kram!

Kommentarer
Postat av: Prottasha

MOHAHAH :D jag första och andra (aa)

2009-01-18 @ 13:55:38
URL: http://prottasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0