-.-

Rubriker är hopplösa.

Imorgon är det fredag vilket betyder att jag kommer spendera fredagskvällen hos pappsen. Vet inte riktigt vad vi ska göra men hoppas på chill.

Har precis duschat och fan va skönt det var. Har längtat efter den duschen hela dagen eftersom jag inte hann duscha imorse innan skolan. Är fortfarande irriterad efter NO provet.. Kom precis på att vi ska snart lämna in våra gymnasieansökningar. 16 februari ska dom vara inlämnade. Fan också. Har bara 2 skolor som jag vet att jag ska  söka till.

1: St; Eriks gymnasium.
2: Nacka gymnasium.

Börjar faktiskt få panik. Känner att jag måste få söka till minst 2 skoler till. Anyway ska fixa lite té med honung mot min elaka lilla hals och titta på tv. Kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0