Uttråkad.

- Fortfarande sjuk...

Asså jag har seriöst aldrig varit mer uttråkad än såhär. Det ända jag gör är att titta på tv, MTV, musik och läsa. Sova kan jag inte för det är för varmt och halsen svider och sidan är helt svullen? Fattar ingenting. Jag gick till skolan idag men sjuksköterskan skickade hem mig igen efter 20 minuter, om inte kortare tid. Och så måste jag vara hemma imorgon också för att jag inte ska bli ännu sjukare eller utsätta mig risken för lunginflammation.Och på fredag ska typ mer än halva högstadiet till Romme och då ska jag med även om jag har 40 graders feber!! Men den här lilla irriterande svullnande onda knölen på sidan av halsen, vad i helvete är det ? Den gör fan ont men skolköterskan trodde inte att det hade något med förkylningen att göra. Men hon skulle titta på den senare men hon sa att det skulle kunna vara en muskelknut men hon var fan inte säker. Aja ska iallafall till läkaren någon dag och kolla upp knutjäveln.Vad ska jag igentligen göra? Är så uttråkad. Det ända positiva jag hörs idag vart att jag fick hemkunskap i elevensval för resten av terminen. Kram ♥


Kommentarer
Postat av: vicky

2009-02-11 @ 21:46:09
Postat av: vicky

Ush vad hämskt det låter! hoppas verkligen du blir frisk till fredag! Krya på deh gumman :D

2009-02-11 @ 21:47:15
URL: http://vixsan.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack hjärtat ;) <3

2009-02-12 @ 09:47:19
URL: http://juliiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0