Rubrik fattas xD


Om dig:
Namn: Julia
Född: 1993
Bor: Huvudstaden
Längd: 1;59 m ;$
Väger: hemlis xD
Skostorlek: 38 (:
 

HAR DU NÅGONSIN


Varit medvetslös: nein.

Gjort något riktigt dumt: Ja tyvärr
 Varit nykter på nyårsafton: yes.
Åkt ambulans: japp, en sommar.
Gjort något olagligt: ja, faktiskt.
Fått din mamma att gråta:
aa x)
Blivit polisanmäld:
inte vad jag vet
Slagit ner någon: nej.
Skämts över dina föräldrar: Inte så många gånger, xD
Skämts över dig själv: Alltid
Sagt jag älskar dig och menat det: jag säger det bara när jag menar det ..
Tar du droger:
nej verkligen inte
Dricker du: nope.
Vilka kläder sover du i:
t-shirt och troser oftast =)
Vad hatar du verkligen:  Spindlar ormar lögnare mm,
Varit kär: Såklart *!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Aaa
Är du ensam nu: I rummet? Ja :)
Vill du gifta dig: Absolut
Vill du ha barn: Absolut. Två eller tre stycken ; )<3


SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng: Jag ;)
Såg dig gråta: Pappa ...
Fick dig att gråta: Minnen <3
 Du delade en drink med: Emily ;)
Du gick på bio med:
 Prottasha sötis ;) .
Skällde på dig:
?? !

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: Aa nyss
Kramat någon: aa
Pussat någon: nope :(
Köpt någonting: jaa,
Sjungit:  Nej pga sjukan. 
Saknat någon:
  Saknat sällskap xD  

HAR JAG:

Digitalkamera: Jepp ;)
Telefon på rummet:
Mobilen
Egen dator: Laptopen älskar jag
Könssjukdom: Verkligen inte
Husdjur: Saknar dom...
Bra kompisar: Absolut <3 .
Tar du receptbelagda mediciner:
Aa tyvärr
Vem vill du fika med just nu:  Hmm.. Vicky <3' 

KÄRLEK OCH SÅNT

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?  Blir förälskad superlätt med kär ? 3 stycken
Vad tycker du om kärlek? Det är det bästa som finns.
/Har du flashat/strippat nångång?Nope =)
När kramade du någon sist? idag,
Saknar du någon speciell person?
kommer inte på någon nu. xD
Har du svårt för att bli kär? Nej XD 
 När kysste/hånglade du med någon sist? Haha
Ångrar du det?
haha
När fick du senast en komplimang? idag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0