Tjena ;)

Jag har inte uppdaterat även fast jag inte har gjort ett skit. Nu måste jag skärpa mig. Asså jag är fortfarande inte frisk! Hur länge ska jag igentligen gå runt såhär ? xC

Någon som såg melodifestivalen igår? Innan jag ens såg programmet igår ville jag att Mån och Amy skulle till Final och Heat och Markoolio till andra chansen men efter programmet ändrade jag uppfattning. Heat  vart bäst den kvällen och måns var också braa. Men Amy, asså jag gillar tjejen och hon är gullig lixom och jag gillade låten men den passade en 13 åring bättre. Thank you vart så mycket bättre men missuppfatta inte mig.Jag gillade båda låtarna. Markoolio vart verkligen inte bra. Alla andra sög. Vad har hänt igentligen ? Nästan alla bidrag det här året är värdelösa. x/ 

Justeja, Mascaran jag köpte(som dumma jag inte lagt upp bild på än) Är faktiskt ganska bra. Prisvärd och liten lixom men inte som jag förväntat mig. 105:- på Kicks. Men jag försöker ladda upp bilden men det går inte för laddningen kommer ingen vart. Åhh! Men istället får ni lite olika klipp från igår . ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med alla bidrag är helt värdeläsa!

2009-02-15 @ 19:06:20
Postat av: Kubra

Jullegulle, Fram med några bilder nu xd

2009-02-15 @ 19:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0