Ojoj ! =)

Hej på er alla !

Jag har inte bloggat på ett tag nu och jag såg nyss ett litet dubbelfel nedan. Youtubeklippen har visst laddats upp två gånger xD . Iallafall så sitter jag och försöker skriva i min religonsessä. Efter det ska det skrivas på engelska projektet. Åhh , jag hatar att jobba med dessa grejer men försöker verkligen höja mina betyg.

Gårdagen spenderades först med Vicky och vi åkte till stan och jag kom hem med två stycken cardigans från H&M, dom har ett skitbra erbjudande, allt stickat i butiken får man ta 2 för priset av en så man får det billigast på köpet. =) Haha vart skitnöjd.Efter det gick vi hem till mig för en väldigt sen lunch. Vi slände ihop en underbar pastasallad och senare gick jag hem till kusinerna och pappa. Vi skulle igentligen åka soppsäck men eftersom dom var sjuka skippade vi det. xD haha det är roligare att åka soppsäck än pulka. Och det vart ju evigheter denast men gjorde det.

Idag gäller kanske soppsäcken framåt kvällen och plugg och städning. Det ser utt som värsta jordbävningskatastrofen i mitt rum. Det går inte ens gå i mitt rum. Tror inte jag vågar lägga upp en bild för att det är så stökigt. =) 


  

Här ser ni mina fina cardigans från H&M 198 :- .


          


Den här låten gör mig lite ledsen på något vis men den är så jävla vacker, lyssna bara på texten.♥

Kommentarer
Postat av: vicky

jag va i skärholmen idag och såg att de hade "ta 2 och betala för 1" på H&M där och tröjorna var 100 kr billigare alltså kostade de 98:- men det kan ha varit en annan modell men de var jätte lika iaf!!!

2009-02-25 @ 22:08:09
URL: http://vixsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0