Min söndag,

Vem älskar inte ikea? Dom har verkligen allt. Där var mamma och jag idag jag kom hem med ett litet skrivbord eftersom jag behöver det, en stor spegel, doftljus , en jättemysig filt och lite annat småskit xD

Senare på dagen har jag bara tagit det lungt. Det är skönt med lugna helger ibland, att bara ta det lungt. Men jag har ett så jävla sug efter att shoppa ! Åhh, vill ha en ny garderob.Ett annat sug är träning. Ska fan ta och köra lite pilates ikväll. Det är fruktansvärt skönt efteråt. Får både träning och stretching ;) Men nu ska jag mysa ner i soffan med te och min nya varma pläd,eller ska jag träna ? Kram ♥

Kommentarer
Postat av: vicky

hahah vill ockås till Ikea! jag skulle vilja göra en el room makeover i mitt rum!!!det skulle behövas

2009-02-08 @ 23:08:12
URL: http://vixsan.blogg.se/
Postat av: julia

Haha jag med :)

2009-02-09 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0