=)

Rubriker är fortfarande svåra.

Men hur har era dagar varit hittils? Jag sitter half vid datan och halft vid TVn men men ... Justeja PINK var det. Vill gärna gå på konserten med någon kompis men verkar som att det bara är jag som vill gå ? Ska fråga några till om dom har lust att gå på hennes konsert och så, vill ju så gärna gå. haha .

Jag vill oxå dra iväg en sväng och shoppa ngn dag men väntar flitigt på månadspengen, :) behöver några grejer som jag saknar.haha men aa ni fattar ;) Kamerasladden min har fortfarande inte slutat leka kurragömma, hittar inte den någonstans men ska leta som bara den imorgon. Imorgon ska jag också plugga och städa flitigt hela dagen. Eller iallafall halva.. Framemot eftermiddagen ska jag nämligen kanske åka pulka (xD) med mina småp söta kusiner.Det var skitlänge sedan man åkte på svarta säcken. Att åka på svarta säckar är roligare än pulka och dom går fasen mycket snabbare också. Haha. 

Jag tänker på att göra en liten förändring i bloggen för min blogg stör mig rejält. Bakgrunden och resten av skiten. Ska nog ta och göra det snart. =) 

Vi hörs nog imorgon och kanske lite bilder om jag hittar sladden, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0