BARBADOS

Hej alla!

Idag hade vi studiedag från skolan och det betyder att vi skulle plugga hemma. Gissa vad jag har gjort ? Inte pluggat såklart... Men jag har en bra förklaring faktiskt. Jag vaknade kl 9 för att kl 10 åka till Huddinge sjukhus som jag skulle befinna mig vid kl 11. Stannade där till ca 12;30 kommer hem till pappa kl 13;30 , äter lunch och kopplar av en eller två timmar. Sedan åker jag kl 15:00 till skolan där jag ska ha utvecklingssamtal. Pågick en halvtimme. Efter det Åker jag och mamma och handlar. Kommer hem ungefär 17;00 Läser min FRIDA-tidning och äter 18;00 och 19;00 Sätter jag mig här vid datan påbörjar engelskan och nu sitter jag här. Åhh ! Hatar läxer. Efter sportlovet på tisdagen ska jag vara sklar med min SO Uppsats om religoner. Sedan är det en massa andra saker som måste göras ; No - påbörja grunderna i Biologi, Engelska - Projektet om engelskatalande länder och mitt land är Barbados , fortsätta på engelskanationella förberedelse , Massor med Matte, SO - Religonsuppsats , Svenska - Läsa ut boken och skriva läslogg och säkert något annat skit som jag har glömt. Ajusteja Spanska redovisningen...



Asså fattar ni ? Olagligt mycket läxer. Iallafall nu ska jag förtsätta med mitt  h*lvete och inte deprimera er längre. xD Vi hörs = ) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0