-.-

Rubriker är alltid svåra, förstår verkligen inte varför. Men iallafall så kom jag hem för en liten stund sen från Skärholmen.Slutade 11:30 idag för att vi hade nationella prov och det gick faktiskt jättebra.Iallafall så åkte jag och Emily in till T-centralen och kekade Burger King till lunch.Efter det åkte vi hem till henne för att hennes blåsa var påväg att spricka (haha) och sedan åkte vi in till Skärholmen där jag vandrade runt som en liten anka. Hade på mig fetaste vinterjackan och gissa om jag var grinig ? XD Iallafall så kom jag och Emily hem tomhänta för att jag inte hade ett enda öre med mig. Men hittade verkligen två underbara vårjackor. En brun skinnjacka och en lite smutsvit  i tyg som var  superfina! Jag vill ha vår nu....

Kommentarer
Postat av: vicky

skulle också behöva åka dit. är det fortfarande rea?? vill också ha vår!!!!!

2009-02-05 @ 19:53:27
URL: http://vixsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0