Våren är invigd

Heej alla vårglada människor!

Sorry för dålig uppdatering men ni har ingen aning om vad myckwet läxer redovisningar och prov det existerar just nu i våran klass xD Men nu vidare till annat.

Våran är faan äntligen här och gissa om jag är lycklig ? Har varit ute i solen med mina små kusiner och jag och Bella ( deras mamma )  fastnade på bänken där solen lyst rakt på, och gissa vad ? Jaghar då fått sträck efter mitt linne jag hade på mig och jag satt enbart i linne! Underbart! Våren är invigd.

Jag har nu i flera veckor letat sommar jobb och jag tror att jag har hittat mitt jobb. Ett hunddagis! kul som helst! Fast jag måste dit och jag har då bestämt att bege mig dit på måndag och hälsa på om man ska säga så och då ska jag se hur det ser ut och jag ska också prata med dom som jobbar där. Hoppas verkligen på att jag får jobba där. :)

Vi kanske hörs ikväll då jag ska fundera ut min header. xD (: <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det var en underbar dag.

Solen stekte ju som om det vore sommar =].

Lycka till med jobbet på hund dagiset och ha en bra påsk puss puss <3

2009-04-05 @ 00:00:40
URL: http://nilklef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0