Together

Hej alla läsglada lusar! xD

Jag sitter och lyssnar på Ne-yo´s Together och känner att jag vill ladda ner den men vet inte om jag vågar pga den nya lagen .. xD Haha

Vad har hänt idaag ? :) Jo min käre broder fyller år idag och vi hade en liten fest igår, så idag ville pappa ta med mig och broshan på lunch och så fixade vi lite småsaker och broshan fick en liten present. Så det är vad min dag har gått ut på :) Nu höll jag på att glömma ! Min laptop är snart fixad så det kommer säkert bli mer bloggande snart ;) Har varit utan den i typ flera månader och då menar jag typ 4-6 månader eller något. Har verkligen saknat den .. xD




   En väldigt bra låt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0