Otroligt seg..

Hej och förlååt! Jag har inte skrivit på ett braa tag nu xD Men jag vet inte riktigt varför, jag sitter igentligen inte så mycket vid datan men imorgon ska vi hämta tillbaka min data!! Jaa, äntligen, då kan jag faktiskt blogga mer =) Annars, ? mjaa, jag har shoppat, umgåtts, tränat skrattat och massor med mera. Eftersom mamma och kusinen fyller dagen efter och innan varandra har jag firat hela helgen. haha, igår simmade jag & Emi och dett var jätteroligt faktiskt. På slutet dära Flummade verkligen vi i bassängen eftersom den vart tom xD Kul vart det iallafall :) Mycket har hänt, och inte hänt men orkar inte dra allt nu. Nyss åt vi middag här hemma och mätt är man verkligen xD, kycklingsallad, eller pastasallad kan man kalla det. Skeetagött :) imorgon har jag ett spanska prov på imperfek&preteritum, kul! nooot..  Iallafall så ska jag dra vidare nu, kanske tränar lite också, funderar på att gå ut och spring, men den tanken löser sig. puss&smekpåer! ♥

Vet att det är en väldigt gammal video men gillar verkligen rösten, låten och movsen xD
Hon vågar vara annerlunda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0