En dag på staaan,

Igår messade jag Vicky och frågade om hon ville med te stan idag och det ville hon jättegärna xD Så idaag har jag chillat på stan med henne. Förs möttes vi upp och åkte då tsm in te T - centralen och gick till gallerian efteråt drog vi tillPK-huset och där inne på Gina Tirot köpte jag en jättesöt blå och vitrandig tröja. Efteråt drog vi till Waynes Coffe ocg vi båda kärade ner oss i deras fruktsmoothie på mando hallon och äppeljuice ;)  Seadan drog vi till kungsan och solade och snakkade, skeetamysigt (:  Nu sitter jag iaf och bläddrar runt på facebook och tänker på sommaren.Haha.Äh, jag längtar som faan.  Nu ska jag iaf fortsätta med datan och tråka, senare blir det plugg, Hörs! (:  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0